Direktlänk till inlägg 3 april 2011

ATT VÄLJA VALP

Av Elisabeth - 3 april 2011 22:23

Ja det är inte det lättaste, speciellt inte när det finns 4 tjejer att välja på.

Dessutom får jag välja först. Har tittat på de små i dag när de är 4 veckor. Inte lätt att ställa dom på bordet så det blev som det blev. Lite ser man ju i alla fall.


  Valp 1


  Valp 1


  Valp 1


  Valp 2, mamman i bakgrunden


  Valp 2


  Valp 2, lite sömnig


  Valp 3


  Valp 3


  Valp 3


  Valp 4


  Valp 4


 Valp 4

 
 
Fam Rose

Fam Rose

4 april 2011 00:02

Åhh såå sööta =)
Jag lägger min röst på valp nr 4 ;)

http://sloughi.blogg.se

Elisabeth

4 april 2011 17:56

Ja, valp 4 är väldigt lik B. Vaya con Dios som har en kull just nu och som du kan se på blogglänken: Misty Mountain. Det var ju henne vi skulle sparat då vi i stället sparade Blondie!

 
Susanne

Susanne

4 april 2011 08:38

men oj så svårt! de ser väldigt lika ut på bilderna. väldigt fina småttingar. du kanske måste vänta två veckor till innan du väljer.

http://whippeternal.wordpress.com

Elisabeth

4 april 2011 17:55

Ja det vore ju det bästa om man kunde vänta två veckor, det händer ganska mycket under den tiden.

 
Ingen bild

Helen

4 april 2011 19:08

Jag tycker 1 eller 4, Jessica tycker 1, Henrik tycker 4... om man bara ska gå efter bilderna. Men de är helt makalöst söta och har jättefina färger allihopa!

 
Ingen bild

Kerstin

4 april 2011 21:18

vilka underbara små troll ,
jag föll för 1 och 4 men det är ju inte bara bilderna man går efter.Det suger i magen
efter ett nytt litet knyte .

Elisabeth

4 april 2011 21:36

Ja det är flera som sagt 1 och 4 men jag gillar också den med mest vitt, faktiskt! Skulle nästan kunna ta vilken som just nu!

 
Ingen bild

Olga Sandlund

4 april 2011 23:58

Vilket underbart och delikat problem ni har! Så fina tikar allihopa med underbara färger och teckningar. Alltså vilken kan man fastna för då? Det brukar vara så att en valp ändå går rakt till hjärtat och man vet inte vad det är. Tik 3 tycker jag ser fantastisk ut och…… tik 1, 2 och 4. Bra att ha lite tid och njuta av bilderna. Stort lycka till med valet! Hälsningar Olga i Motala

Elisabeth

5 april 2011 18:19

Ja det är ett delikat problem, verkligen...men inte lätt för det

 
Ingen bild

Sus.

5 april 2011 10:37

Dom är såå söta allihop,men kan tänka mig att hjälpa till att gosa lite med valp 3!Nu blir det lång väntan för er.

Elisabeth

5 april 2011 18:19

Du får gärna gosa med valp 3 om det blir hon annars får det bli någon annan, men jag gillar 3:an litegrand extra tror jag

 
margus

margus

16 april 2011 15:15

Vilket delikat problem! Hallenussevääärlden, skulle tagit 1 eller 4, men så går jag på uttrycket och är ingen utställare. Fast det är ju ni som träffat dem - DET betyder väl mest! Lycka till!

http://margus.bloggplatsen.se

 
Randi Juliussen

Randi Juliussen

16 april 2011 19:20

For noen ydelige små:-) Ingen lett jobb å velge her nei.. jeg liker nok nr 2 og 3 best ut fra disse bildene jeg, tror jeg, men de er så skjønne alle sammen:-) jeg må in og titte på hjemmesiden og se hannene også:-) et utrolig flott kull etter vakre foreldre:-) Lykek til i ditt valg, så får vi vel se den lille søte i ringene og på lc banen?:-)

http://www.123hjemmeside.dk/whippetgutta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - Torsdag 14 mars 13:15


Försökte ladda upp 5 bilder, men det blev bara en. Får duga så länge.   10 grader varmt idag. Bilden är från Henriksberg, en lugn och stilla dag ...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:27

Hemsidan www.belara.net Nu i början av mars så upphör både Belaras Hundhantverk och kennel Belara. Då Claes-Göran gått bort så existerar inte firman längre och på kennelsidan händer inget nytt. Inga nya hundar, inga valpar, ingenting....Att då beta...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:17

Skottdagen idag     Sista dagen att jaga hjort med hund, ja inte bara hjort så klart men det är dom som behöver jagas här. Undrar just hur många dom skjutit denna säsongen. Alltför få med tanke på att det kryllar av dom... ...

Av Elisabeth - Söndag 4 feb 14:22


Eftersom det är första inlägget för i år säger jag GOTT NYTT ÅR   Ja, detta året har ju varit tufft kan man säga. Ja ända sen jul faktiskt. Det var då jag blev ensam efter att ha firat 54 jular ihop. Tur man har barna som stöd och stöttning oc...

Av Elisabeth - 27 december 2023 21:37

En elak cancer i tarm och lever  Han blev bara 75 år     ...

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards