Alla inlägg under mars 2017

Av Elisabeth - 15 mars 2017 18:05

Det är inte bara våren som gör sig påmind


Mitt dåliga bloggsamvete gnager lite grand, men jag har ändå ingen lust att lägga ner bloggen. Så det får väl bli såna här sporadiska inlägg så länge.

Hur som helst så var det 8 grader varmt i dag, trots att det var ganska blåsigt så var det underbart där det var lä. Skönt att kunna sitta vid sjökanten och bara njuta medan hundarna roar sig med diverse pinnar och annat hundigt.

Sunny, Vanessa och Lycca hade jag med mig och alla fick vara lösa. Dom älskar att strosa runt i strandkanten. Riktiga kameran fick också följa med...


 




 

Vattnet är lerigt. Det går en kant längre ut där vattnet är blått och rent. Det beror på ån som gör att vattnet forsar ut i Vänern och drar med sig en massa jord och sånt


   

Motljus i vassen


   

Vanessa verkar fundersam


 

Ung och gammal kommer väl överens


 

Vanessa har aldrig något emot att blöta tassarna


 

Sunny trivs i sin vårtröja


 

Lycca har också fått på vårkostymen i dag


   

Så inivassen kul


       

Buskompisar


   

På lätta italienarben


       

       

Ja tänk vad roligt det var att rusa i mjuk sand


 

Lycca blev t o m våt om tassarna


   

Ett sånt här stenbord skulle man ha i trädgården att fika vid


     

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards